Ładowanie...

Oddech metodą Butejki – DARMOWY Webinar

Oddech metodą Butejki – DARMOWY Webinar- problemy z oddechem, astma, zmęczenie, odporność.

 

🕙 Sprawdź najbliższy termin i zapisz się poniżej.
www.facebook.com/ZdroweOddychanie/events/

 

Czy znasz kogoś komu ta wiedza mogłaby pomóc?

Pełnowartościowe szkolenie o oddechu, które jest częścią większej całości jaką jest mój Kurs oddechowo-zdrowotny.

 

Astma, chrapanie, tężyczka. 

To tylko niektóre dolegliwości. Lista objawów z którymi może sobie poradzić oddech metodą Butejki oparty jest o naukowo udowodnioną fizjologię oddechu.

 

Włącz kamerę 🙂 i daj zobaczyć Twój oddech. Włącz też mikrofon a to zwiększy wielokrotnie wartość Twojego udziału w spotkaniu „Oddech metodą Butejki”.
Cóż może dać większą wartość, poza ćwiczeniami oddechu, od obserwacji Twojego oddechu przez profesjonalistę!

 

Doświadcz swojego oddechu.

 

Zmierz poziom dotlenienia Twojego organizmu i poznaj Twój stan oddechu.

Poznaj przykładowe techniki, które dadzą Tobie nowe, odkrywcze doświadczenia.

Zmień swoje myślenie o oddechu i zrozum dlaczego ćwiczenia oddechowe działają.

 

Rejestracja  jest wymagana.

Ponieważ przed spotkaniem przesyłany jest, na podany przy rejestracji adres email, link do pokoju spotkania w  wraz z instrukcją jak się sprawnie zalogować.

 

Zarejestruj się korzystając z poniższego formularza

lub wejdź na stronę: https://app.evenea.pl/event/OddechButejkiWebinar

Niepoprawny oddech napędza Twoje dolegliwości

Takie problemy z oddechem jak duszności, czy astma, chrapanie, zmęczenie, bezsenność i stres są wynikiem złych nawyków oddechowych.
Ironią jest, że zły oddech, który napędza stres jest powszechnie polecany jako relaksujący, a działa zupełnie przeciwnie.

Na spotkaniu:
– dowiesz się dlaczego duży oddech jest zabójczy dla Twojego relaksu i zdrowia
– poznasz fundament fizjologii oddechu, który prawdopodobnie wywróci do góry nogami Twoje myślenie na ten temat,
– zmierzysz stopień dotlenienia organizmu – wszystko czego potrzebujesz masz w zasięgu ręki
– poznasz technikę, która pozwoli się zrelaksować w każdej sytuacji
– opowiem jak wygląda praca z oddechem w moim wydaniu i co składa się na kurs, na którym ćwiczymy oddech metodą Butejki

Pozwól, że Cię poprowadzę w świat spokojnego oddechu.
Potrzebujesz nagle się uspokoić?
Oddech Cię ogranicza?
Chcesz nabyć nawyków oddechowych, które wprowadzą Twój organizm na zdrowe tory?

 

Kurs zdrowotno-oddechowy metodą Butejki

  • realizowany w ultra małej grupie – normalne spotkania do 7 osób
  • w kursie internetowym maks. 4 osoby, aby być w pełni skupionym na uczestniku
  • możesz wziąć udział gdziekolwiek jesteś – spotkania przez Internet
  • szczegóły na końcu tej strony.
Jeśli nie chcesz czekać na rozpoczęcie kursu grupowego.  Zapisz się na kurs indywidualny.
Spotkania przez Internet lub stacjonarnie we Wrocławiu. Start w najbliższym dogodnym terminie.

Witaj, mam na imię Bartłomiej i jestem Trenerem Oddechu, Zdrowia i Dietoterapeutą

Od dziecka zmagałem się z różnymi dolegliwościami. Mam obustronny niedosłuch i nikt nie wie od kiedy, i dlaczego. Jako 6 letnie dziecko zostałem poddany operacji usunięcia trzeciego migdała. Słuchu nie odzyskałem za to została trauma.

Jednak to był dopiero początek. Później była jeszcze padaczka, alergia, borelioza a całość zwieńczył nowotwór. Jestem po dwóch chemioterapiach i autoprzeszczepie szpiku.

Podczas leczenia nowotworu zacząłem nie w pełni świadomie pracować z oddechem. Zaczęło się od zmiany odżywiania, które zaczęło zmieniać mój oddech. Dużo się modliłem i medytowałem to znów uspokajało mój umysł i ciało – zawsze to szło w parze z uspokojeniem oddechu. Znajomi terapeuci mówili mi, abym wyobrażał sobie, że wdycham zdrowie i z całym impetem wydycham chorobę. Albo jak kucam to robić wydech, a jak wstaje to jednocześnie robić wdech z podnoszeniem do góry rąk. Robiłem i działało. Teraz ja polepszam jakość życia innym osobom od prawie 10 lat.

Nie masz energii? Przewlekłe zmęczenie to Twoje drugie imię?

Bardzo możliwe, że wykonujesz za dużo niepotrzebnych ruchów, w tym oddechowych. Tracisz energię jak Syzyf na wtaczanie kuli.

Nie bądź jak Syzyf.

Bądź jak Arturktóry jeszcze w trakcie kursu przez Internet (mieszka w Wielkiej Brytanii) tak do mnie napisał:

„Narodziłem się na Nowo 🙂 Dziękuję 😂😂😂😂😂😂😂.””Dziękuję Ci za Wszystko zmieniasz moje życie na dużo lepsze :)”

💡 Artur, 40 lat, kurs przez Internet 2020 r., Wielka Brytania, miał problemy z oddychaniem i kaszlem.

Wykorzystaj zaoszczędzoną energię na to co sprawia Tobie radość.

 

 

 

 

Uwolnij moc i zdrowie

Twojego ciała, umysłu i ducha!

Dotleń swoje ciało, mózg i wszystkie narządy (wszystkie :D).

Niech działają tak jak należy.

 

 

STRES, lęk, niepokój

Technik oddechowych kontrolujących stres i równowagę organizmu można się nauczyć.
Przejmij nad nimi kontrolę i wykorzystuj na swoją korzyść.

Kiedy jesteś w prawdziwym stresie, czyli w sytuacji zagrożenia życia, przeskoczenie przez 2 metrowy płot staje się osiągalne – po wszystkim nie wiesz jak to było możliwe. Energia do „walki lub ucieczki”, która to umożliwia pochodzi z układu pokarmowego, odpornościowego i oddechowego, które na krótki czas są „wyłączane”, aby nie przeszkadzały – skoro zaraz zginiesz po co trawić, zabijać bakterie czy oddychać.

Dziś w miastach nie ma bezpośrednich zagrożeń życia. Jednak w taki sam sposób reagujemy na inne sytuacje. Masz gulę w żołądku po jedzeniu. Kiedy jedziesz na urlop po 1-2 dni nagle się rozchorowujesz i jak zdążysz ozdrowieć znów musisz wracać do pracy.

 

 

 

CHRAPIESZ? Zmniejsz lub wyeliminuj chrapanie, wyśpij się i wstań rano z energią

To wynik osłabionych mięśni oddechowych. Twoje usta w nocy otwierają się bez Twojej wiedzy i woli. Drogi oddechowe się zwężają i hamują przepływ powietrza. To powoduje drganie zwiotczałych mięśni oddechowych. Efekt nazywamy chrapaniem.

Chrapanie to alarm dla zdrowia i głośny oraz powolny zabójca. Przez tą dolegliwość źle się wysypiasz i masz mało energii. Chodzisz zmęczona, czy zmęczony z powodu chrapania Twojego lub czyjegoś. Problem dotyczy też wielu Pań. W nocy Twój organizm się źle regeneruje przez co możesz częściej chorować, szybciej się starzejesz i bardzo możliwe, że skracasz sobie życie.

Chrapanie może także wywoływać bezdech senny, który dosłownie może Cię zabić, bo pewnego dnia powietrze nie będzie miało siły pokonać zwiotczałych mięśni.

Jest dla Ciebie i Twoich sąsiadów nadzieja. 🙂

Możesz wyćwiczyć mięśnie oddechowe tak jak każdy inny mięsień. Masz szansę na całkowite lub częściowe pozbycie się chrapania. „Zamień arie na przyśpiewki”! Odzyskaj energię i radość życia.

 

 

PROBLEMY z oddychaniem, BÓL w klatce piersiowej – weź w końcu swobodny oddech metodą Butejki

  • Szansa swobodnego oddychania jest w zasięgu Twojej ręki.Masz ciągłe uczucie braku powietrza?
  • Ciągle ziewasz, czy wzdychasz, a może kaszlesz?
  • Ból w klatce piersiowej czy ból kręgosłupa nie pozwala Tobie na wzięcie oddechu, który Cię nasyci?
  • Masz Przewlekłą Obturacyjną Chorobę Płuc (POChP)?

„Z wielką przyjemnością informuję Pana, że spirometria którą wykonałam jest najlepszym wynikiem od kilku lat.Bardzo Panu jeszcze raz dziękuję, mając nadzieję na powtórzenie takiego kursu . Oczywiście nadal wykonuję ćwiczenia,które poznałam (nieregularnie).Mój prowadzący doktor pogratulował mi wyniku, a ja uważam że gratulacje należą się Panu.”Dowiedz się dlaczego tak może się dziać i poznaj czynności, które możesz zrobić, aby w końcu móc się uwolnić od swoich dolegliwości.

Anna, 66 lat, Wrocław 2020 r., od wielu lata leczącej się na POChP


Kontroluj CIŚNIENIE!

Naucz się prostych ćwiczeń, które powtarzane potrafią zadziałać jak lek.

Oddychanie ma wpływ na pracę serca i ciśnienie krwi.

Dowiedz się jak to działa.

Weź spokojny oddech i zapisz się na DARMOWY WEBINAR – Oddech metodą Butejki

Rejestracja na stronie https://app.evenea.pl/event/oddechbutejkiwebinar/ lub na końcu tej strony.

 

 

Dalszy ciąg mojej historii

Doświadczenie w pracy dietoterapeuty z ciężko chorymi pacjentami pomogło w zrozumieniu też tych mniej schorowanych oraz czym faktycznie jest zdrowie. Zobaczyłem ile mogę osiągnąć oddechem przy mniejszym nakładzie środków niż przy zmianie diety. Odkryłem, że dieta jest ważna, jednak bez poprawnego oddechu nie może ona odegrać swojej pełnej roli i po prostu marnujemy w jakimś stopniu to co spożywamy.

Dzięki wiedzy o oddechu i praktykowaniu ćwiczeń:

  • mój oddech się uspokoił na dobre
  • już w ogóle nie oddycham przez usta – nawet podczas sportu – po prostu jest to dla mnie niekomfortowe i nienaturalne,
  • świadomie oddycham brzuchem, nawet gdy o tym nie myślę, i wiem, że to konieczne zarówno dla mężczyzn jak i kobiet,
  • codziennie chodzę do toalety co kiedyś normą nie było,
  • zmniejszyła mi się alergia na pyłki,
  • oddycham nosem nawet podczas przeziębień, choć teraz ich doświadczam może raz w roku i to z własnej głupoty 😉
  • wiem, że nawet przy mocnym katarze mogę wejść na górę o wysokości ponad 2000 m n.p.m. oddychając tylko nosem – a może tylko dzięki temu,
  • podniosła mi się hemoglobina we krwi, która jak pamiętam, nawet przed chemioterapią, nie była tak dobra,
  • kiedy wykładam studentom dietetykę i mówię przez cały dzień to mogę cieszyć się nadchodzącym wieczorem, a nie walczyć ze zmęczeniem w głowie – po prostu mam więcej energii nawet po całym dniu wytężonej pracy,
  • poprawiła mi się jakość snu i nawet kiedy położę się późno spać a przed snem poćwiczę oddech to szybciej się wysypiam,
  • odkąd pamiętam, miałem lodowate stopy do tego stopnia, że wielokrotnie nie mogłem zasnąć – teraz już tego nie ma,
  • moje zimne dotąd dłonie również są cieplejsze i nie tracą czucia na byle mrozie, a lubię chodzić po górach również zimą,
  • wystarczająco często miałem zapalenie ucha, aby o tym pamiętać – teraz już tego nie mam – choć w tym też pomogły zimne prysznice – jednak podczas nich też ważny jest oddech,
  • kłopotliwy problem – miewałem hemoroidy – już ich nie mam i moi klienci też zgłaszają złagodzenie czy zniknięcie tego problemu – poprawny oddech poprawia przepływ krwi – we wszystkich organach,
  • ogólnie poprawiło mi się ukrwienie i często mnie pytają, gdzie się tak opaliłem 😉

Zespół grubej kartoteki – „Fat File Syndrom”

Tak go nazwał nieżyjący już kardiolog Claude Lum: To zespół pozornie nie powiązanych ze sobą dziwnych objawów, których przyczyna jest pozornie nieuchwytna. To sytuacja, w której czujesz, że coś Ci jest, jednak kolejne leki i badania, , że jesteś w pełni zdrowia. Dostajesz łatkę hipochondryka lub symulanta. Przynajmniej do czasu, w którym zgłosisz się lekarza z już widocznym problemem i usłyszysz „dlaczego Pan/Pani tak późno z tym przychodzi”. Jednak wiele objawów potrafi towarzyszyć Tobie przez długie lata, a Ty nauczyłaś/eś się z tym żyć i nazywać to „urokiem osobistym”, czy „spuścizną po dziadkach”.

Złe nawyki oddechowe – tam wspomniany kardiolog znalazł wytłumaczenie być może Twoich problemów.

Przywróć właściwy oddech, a masz szansę na życie bez objawów chorobowych. Tak niewiele, a tak wiele.

„Zmień oddech, odmień życie”

„Zachęcam, bo temat ćwiczeń oddechowych nie jest mi obcy i jest to nowy rodzaj specjalizacji, który jest bardzo skuteczny i potrzebny, a Bartek jako trener spisuje się doskonale.”

Adam, przedsiębiorca, Wrocław 2019 r.


STOP objawom astmy!

Pozbądź się objawów i leków, i odzyskaj wolnośćĆwiczenie oddechu pozwoli powoli redukować leki (pod kontrolą lekarza) aż do całkowitego ich odstawienia. Kontroluj swój oddech! Odzyskaj kontrolę nad swoim życiem.Możesz normalnie żyć, bez obawy o własne życie. Normalnie tzn. dobrze się czuć, uprawiać sport z radością, spokojem i bezpiecznie.


” Od 3 lat miałam astmę i chciałam sobie pomóc, aby nie brać już sterydów. Od momentu, jak byłam na warsztacie postanowiłam, że już teraz ostatecznie chce się pożegnać z astmą i zaczęłam codziennie pracować z oddechem. Już po ok 2 tygodniach odstawiłam sterydy i gdy miałam atak, siadałam i oddychałam, zawsze mijało. Oddychanie robiłam też przy codziennych czynnościach, jak chodzenie, gotowanie, ćwiczenia, aby stało się to moim nawykiem. Teraz nie mam objawów astmy, oddycham dużo swobodniej i jestem bardzo wdzięczna Bartkowi za pokazanie mi tej metody, bo naprawdę ułatwiła mi życie. Nie dość, że pomaga mi to fizycznie to uspokaja to mój umysł. Wiem, że ten oddech wpływa na całość mojego samopoczucia, dlatego polecam warsztat każdemu, nie tylko tym zdiagnozowanym na jakieś schorzenie.

💡 Kasia, 36 lat, Wrocław 2019 r.


 

 

 

O KURSIE

INDYWIDUALNY

  • zaczynamy pracę w uzgodnionym terminie – nie czekamy na zebranie grupy
  • ustalamy godziny pracy dogodne dla obu stron
  • Indywidualny dobór częstotliwości spotkań w zależności od diagnozy oddechu czy potrzeb
  • Indywidualny dobór formy spotkań tj. stacjonarny, przez Internet lub mieszany
  • Skupienie się trenera tylko na jednej osobie

GRUPOWY – kurs startuje przy zebraniu 4 osób

  • kurs tylko przez Internet – każdy widzi każdego
  • możliwość obserwacji jak wykonują ćwiczenia inni uczestnicy
  • z góry ustalone terminy i godziny spotkań grupy
  • niższa cena niż w przypadku kursu indywidualnego

🕙 Ilość spotkań: 5
🕙 Spotkania co tydzień
🕙 Zadania na każdy tydzień kursu
🕙 Łącznie 8 godzin zegarowych (480 min.) regularnych zajęć
🕙 Czas trwania pojedynczej sesji oddechowej to ok. 1,5 godziny – tylko pierwsza sesja to ok. 2 godziny
🕙 Data i godzina rozpoczęcia i przeprowadzenia zajęć do ustalenia zgodnie z wolnymi terminami.

Oddech metodą Butejki: KORZYŚCI z opanowania wiedzy i ćwiczenia technik:
🍀 Zmniejszenie lub eliminacja objawów astmy czy duszności (potwierdzone naukowo i uznane przez GINA – Światowa Inicjatywa na Rzecz Zwalczania Astmy)
🍀 Możliwość zmniejszenia dawki lub eliminacji leków przeciwastmatycznych (pod kontrolą lekarza) w wyniku regularnych ćwiczeń oddechowych
🍀 Chrapanie – zmniejszenie lub eliminacja – zamień „nocne arie” na „przyśpiewki”
🍀 Umiejętność udrożniania nosa
🍀 Wzmocnienie mięśni oddechowych
🍀 Uruchomienie przepony – używaj jej już zawsze
🍀 Uspokojenie kaszlu zanim „wyrwie płuca”
🍀 Zapobieganie i radzenie sobie z brakiem tchu
🍀 Wsparcie przy leczeniu bezdechu sennego
🍀 Poprawa dotlenienia mózgu i wszystkich innych narządów
🍀 Wysypianie się i wstawanie z pełną energią
🍀 Poprawa koncentracji i jasnego myślenia
🍀 Koniec z zadyszką podczas rozmowy
🍀 Kontrola stresu w każdej sytuacji bez wiedzy innych
🍀 Wzrost świadomości oddechu oraz informacji płynących z ciała

👉 „Zmień oddech, odmień życie”.👈

💡 Badania kliniczne przeprowadzone w wiodących szpitalach w Australii, Nowej Zelandii, Kanadzie i Irlandii dowiodły, że oddech metodą Butejki jest skuteczny w leczeniu kataru siennego, astmy i chrapania, redukując kaszel i świszczący oddech o 70%, zmniejszając potrzebę zażywania leków doraźnych o 90% oraz leków prewencyjnych o 50% w ciągu 3 miesięcy.

Dodatkowo na kursie dowiesz się i doświadczysz:
🍀 jak poprawnie oddychać, by przywrócić fizjologiczną równowagę ciała (homeostazę) już na poziomie krwi,
🍀 dlaczego oddychając mniej, bardziej dotleniamy wszystkie organy i komórki,
🍀 jak naturalnie obniżyć wysokie ciśnienie,
🍀 jak zapewnić twojemu dziecku prosty zgryz,
🍀 jak doświadczyć większego spokoju,
🍀 jak poprawić swój nastrój i poziom energii,
🍀 jak właściwe oddychanie może być ochroną przed drobnoustrojami z powietrza.
🍀 Wykorzystując oddech metodą Butejki zrelaksujesz swe ciało i umysł oraz wzmocnisz zdrowie.
🍀 Podążysz za swoim oddechem i ciałem siedząc, stojąc i idąc.


Harmonogram kursu

🔹 Przed dokonaniem opłaty:
👉 Bezpłatna rozmowa telefoniczna (+48 727 902 894) w celu upewnienia się, że ten kurs może Tobie pomóc i nie posiadasz przeciwwskazań do wzięcia w nim udziału lub osiągnięcia efektów przez Ciebie zamierzonych.

🔹 Przed rozpoczęciem kursu (po opłacie):
👉Kwestionariusz OnLine, w którym proszę Cię o informacje dotyczące zdrowia, w tym dolegliwości, czy trybu życia, które pozwolą mi poznać Twoją sytuację i wstępnie opracować indywidualny przebieg kursu.

🔹 W trakcie trwania kursu:
👉 praktyczna wiedza do zastosowania od zaraz
👉 poznanie technik oddechowych i umiejętność ich zastosowania w różnych sytuacjach
👉 zadania domowe – potrzebne jest Twoje zaangażowanie, aby doświadczyć efektów – nie mogę za Ciebie oddychać 😉
👉 karty do monitorowania codziennych ćwiczeń i postępów w wersji pdf i wersji OnLine
👉 nagranie mp3 wspomagające wykonanie ćwiczenia
👉 proste porady zdrowotne i dietetyczne wspomagające oddech i zdrowie
👉 w razie potrzeby konsultacje email i telefoniczne
👉 możliwość wykupienia dodatkowych treningowych 10-30 minutowych sesji oddechowych na żywo wspomagających wykonanie sesji oddechowych

🔹 Na zakończenie kursu:
👉 książka w wersji elektronicznej „Zamknij usta” lub „Spokojny oddech, spokojny umysł”
👉 skrypt w wersji elektronicznej w formacie pdf z wiedzą i materiałami do samodzielnej praktyki i monitorowania postępów
👉 certyfikat ukończenia kursu

💡 Doktor Butejko odkrył, że możemy osiągnąć pełnię zdrowia jedynie jeśli przywrócimy prawidłowe wzorce oddechowe. Jego metoda pomogła setkom tysięcy osób wrócić do zdrowia i odstawić leki.


❗❕❗ Satysfakcja lub zwrot pieniędzy ❗❕❗

Jeśli mimo uczestnictwa w 100% spotkań (sesji), systematycznej i codziennej pracy nie dowiesz się niczego nowego lub nie osiągniesz żadnego efektu proponuję Tobie zwrot 100% zapłaconej kwoty.


💡 Uwaga dla kobiet w ciąży.
Drogie Panie, jesteście w przepięknym czasie waszego życia. Jednak ze względu na to, że stosowane techniki oddechowe bardzo mocno wpływają na regulację układu odpornościowego. Nie zalecane jest Wam stosowanie pełnej gamy technik oddechowych dla zdrowia Waszego potomka – szczególnie w pierwszym trymestrze tj. pierwszych trzech miesiącach ciąży. Dlatego Wasz udział w tych zajęciach sprowadziłby się do bardzo, bardzo ograniczonych ćwiczeń i aby mieć wiedzę do stosowania na przyszłość. Jednak zachęcam do studiowania literatury w czasie ciąży, a na zajęcia, żeby skorzystać z nich w pełni będzie najlepiej przyjść jak już wydobrzejecie po trudach porodu 🙂